Een dag met Nimble

Home / Je dag met Nimble

Ontmoet Joris.

Joris is een echte relatie vent. Hij realiseert zich dat hij, zonder effectief contact met prospects en klanten, hij achterop raakt. Weet hij die vandaag te bereiken? En weet hij wat hij moet zeggen als hij dat doet? Met Nimble, zijn de beide antwoorden ja. Ga ervoor Joris!

Nimble vandaag, kansen om slimmer te “connecten”.

Nimble begroet Joris ’s ochtends met een paar kansen om te verbinden en een verjaardag die hij niet mag missen. Een handvol “Stay in Contact” herinneringen houden relevante connecties top of mind. Een scherm in Joris actieve “Deals” tonen hem erbij betrokken is. Zijn agenda is zwaar vandaag, maar hij heeft een aantal gaten rond het middaguur om op adem te komen.
Top 3 voor vandaag
Top engagement kansen
To Do’s voor vandaag
Toekomstige deals
Andere engagement mogelijkheden

Ontmoet Pieter. Joris heeft ‘m net “geNimbled”

Pieter bericht vaak over een onderwerp dat Joris monitored met een bewaarde zoekopdracht. Joris besluit om in Pieter’s ‘sociale voetafdruk’ te duiken. Nimble maakt dit makkelijk. Zo blijkt dat Pieter en Joris onderwerpen die van belang zijn met elkaar gemeen te hebben, evenals gedeelde relaties in Joris netwerk. Nimble heeft hem gevonden als iemand die belangrijk  voor Joris kan zijn.

Joris zit er bovenop.

Joris zit in HootSuite toen hij een nieuwe tweet van Pieter zag over een aanstaande conferentie. Door te klikken op de Nimble Contact Widget van zijn HootSuite dashboard, Joris voegt een taak toe om een relevant artikel te vinden en deze naar Pieter te sturen omdat hij denkt dat hij deze kan gebruiken. Vanmiddag krijgt Joris een herinnering en stuur het artikel toe. Het resultaat? Pieter reageert met dank, en Joris verplaatst de discussie makkelijk binnen Nimble naar zijn e-mail omgeving. Even moment later maakt hij een Deal aan.

Geven is delen. Joris verdient vertrouwen.

Joris deelt een aantal adviezen en branch onderzoeken die Pieter tot nadenken zet. Nimble toont Joris dat Pieter retweeted een van zijn berichten en stelt follow-up voor. Joris neemt de kans om te contacten en stelt een kennismakings gesprek voorafgaand aan de conferentie voor.

Twee weken later… één plus één is twee.

Joris en Pieter hebben elkaar eindelijk in real life ontmoet op de conferentie. Tijdens de lunch hebben ze een gemeenschappelijke basis gevonden. Joris heeft een nieuwe klant!
Neem contact op

We zijn er nu even niet. Maar je kan ons een email sturen en we komen er snel op terug.